Najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

 

Kto jest dostawcą doładowań?

Doładowania w aplikacji Simapka realizowane są we współpracy z firmą Euronet Polska działającą pod marką Epay Polska (http://epaypolska.pl) . Dlatego też należy podpisać odrębną umowę na sprzedaż doładowań. Umowę można wygenerować w aplikacji.

 

W jaki sposób wygenerować umowę na doładowania?

Umowę na doładowania można wygenerować w zakładce Umowy -> umowa na doładowania.

O tym jak wygenerować umowę dowiesz się w tym artykule.

 

Wygenerowałem umowę i co dalej?

Po wygenerowaniu umowy, należy wydrukować dwa egzemplarze umowy. Dodatkowo każdą stronę umowy należy zaparafować. Następnie podpisaną umowę trzeba zeskanować oraz dodać do systemu (w zakładce Umowa na doładowania). Nasz pracownik zweryfikuje jej poprawność.

Ostatnim krokiem jest wysłanie poprawnie wypełnionej umowy w dwóch egzemplarzach na dane: Team4U sp. z o.o., ul.: Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz z dopiskiem doładowania Simapka.

 

Kiedy będzie możliwość sprzedaży doładowań?

Po dodaniu skanu podpisanej umowy do systemu nasz pracownik, przesyła skan umowy do firmy Euronet w celu weryfikacji płatniczej oraz nadania uprawnień do sprzedaży. Pozytywna weryfikacja płatnicza pozwala nadać uprawnienia do sprzedaży doładowań o czym nasz pracownik poinformuje telefonicznie. Czas weryfikacji wynosi około 3 dni.

 

Dlaczego wymagana jest weryfikacja płatnicza?

Doładowania są rozliczane w cyklach tygodniowych (poniedziałek – niedziela), więc płatność jest w systemie oddolnym (firma Euronet udziela kredytu handlowego). W związku z tym zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiarygodności płatniczej kontrahenta.

 

Mój pracownik nie ma możliwości sprzedaży doładowań, dlaczego?

Niezbędne jest nadanie uprawnień dla pracownika w zakładce Pracownicy. Wystarczy, że przy wybranym pracowniku w tabeli klikniesz w:

A następnie wybierzesz odpowiednie uprawnienie ( w tym wypadku „Doładowania):

Po zaznaczeniu checkboxa (zielony kwadracik) u wybranego pracownika pojawi się możliwość sprzedaży doładowań

 

Czy wysłanie doładowania na sms lub mail spowoduje automatyczne doładowanie telefonu?

Przy wyborze dostarczenia doładowania w formie sms lub e-mail kod z doładowaniem zawarty będzie w treści wiadomości. W przypadku wiadomości e-mail odczytanej na smartfonie wystarczy nacisnąć przesłany kod doładowania i zatwierdzić połączenie, a telefon doładuje się automatycznie.

 

Co w przypadku kiedy nie dojdzie sms lub mail?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasz pracownik sprawdzi status wysyłki kodu.

 

Sprzedany kupon nie działa, co dalej?

W przypadku, gdy klient zgłosi niedziałający kupon, w zakładce „Historia doładowań” można złożyć reklamację kuponu. Reklamacja przekazywana jest do firmy Euronet, która wraz z Operatorem weryfikuje poprawność wysłanego kodu oraz to, czy kod nie został już zużyty. O wyniku reklamacji poinformujemy odpowiednim statusem w zakładce „Historia doładowań”. Zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem wideo gdzie omówiliśmy proces składania reklamacji.

 

Jak wygląda proces rozliczeń za doładowania?

Doładowania sprzedawane są w cyklach tygodniowych od poniedziałku do niedzieli (wyjątkiem są końce miesiąca wypadające w środku tygodnia – w tych wypadkach okres rozliczeniowy może być krótszy niż 7 dni) w formie kredytu handlowego. W poniedziałek otrzymują Państwo sms jaka jest kwota należności (podgląd kwoty należności można zobaczyć również w zakładce Rozliczenia). We wtorek następuje pobranie kwoty należności z kota w formie polecenia zapłaty. Brak wystarczającej kwoty na koncie skutkuje brakiem pobrania należności i blokadą sprzedaży.

 

Faktura się nie zgadza, gdzie mam wyjaśnić sprawę?

W przypadku rozbieżności lub błędów na fakturze można skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu w ikonkę:  lub w zakładce Pomoc -> formularz kontaktowy -> Doładowania lub w Biurze Obsługi Klienta Euronet Polska pod numerem infolinii  +48 (22) 519 77 09

 

Jakie są dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta Euronet Polska?

Aby skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Euronet Polska, wybierz numer telefonu: +48 (22) 519 77 09 lub adres e-mail: kontaktlinia@epaypolska.pl

 

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.