Jak dodać nowego pracownika w Simapce?

Aby dodać nowego pracownika – przejdź do zakładki „Pracownicy” dostępnej w menu bocznym:

Zobaczysz wszystkich swoich pracowników, wraz z ich loginem w Simapce, informacją do których punktów sprzedaży są przypisani*, możliwością ustawienia pracownika jako migrującego (pracownik kilku punktów sprzedaży).

Możesz zarządzać uprawnieniami pracownika – kliknij w „Zarządzaj uprawnieniami”, aby móc ustawić uprawnienia do poszczególnych usług:

*- jeżeli przy nazwie punktu sprzedaży na liście widzisz dopisek „limit wyczerpany” oznacza to że dodałeś już maksymalną liczbę pracowników jaką zadeklarowałeś przy dodawaniu punktu sprzedaży. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami – nasz pracownik od razu się tym zajmie.

W kolumnie „OPERACJE” masz możliwość edycji danych pracownika – aby tego dokonać – kliknij w : , resetu jego hasła – poprzez kliknięcie w:  lub jego usunięcia – aby to zrobić – kliknij :.

Pod zestawieniem Twoich pracowników, widoczny jest niebieski przycisk „Dodaj pracownika”, kliknij w niego, aby dodać nowego pracownika. Otworzy się formularz, w którym będziesz musiał podać kilka niezbędnych danych:

Wpisz imię, nazwisko, wskaż typ dokumentu oraz podaj jego numer oraz numer telefonu pracownika. Na koniec określ czy pracownik jest migrujący, tzn. czy pracuje w więcej niż jednym Twoim punkcie sprzedaży, zapoznaj pracownika z regulaminem, polityką oraz procedurą bezpieczeństwa i potwierdź to zaznaczeniem checkboxa (kliknięcie w kwadracik). Ostatnim krokiem będzie zaznaczenie upoważnienia pracownika do przetwarzania danych osobowych. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych formalności, kliknij w niebieski przycisk „Zatwierdź”.

Pomyślne dodanie zostanie potwierdzone zielonym paskiem z informacjami:

Pracownik zostanie aktywowany przez naszego pracownika po dodaniu podpisanego upoważnienia. Do czasu aktywacji, nowo dodany pracownik na liście będzie wyglądał tak:

 

Jak dodać skan podpisanego upoważnienia?

Jeżeli dodałeś pracownika i chcesz dopełnić formalności, aby dokończyć aktywację jego konta – przejdź do zakładki „Pracownicy”, a następnie z kolumny „OPERACJE” wybierz opcję edycji danych pracownika – aby tego dokonać – kliknij w : .

Odszukaj opcji Skan/zdjęcia upoważnienia:

Kliknij w „Wybierz plik” aby wskazać skan upoważnienia z dysku. Możesz dodać więcej niż jedno zdjęcie, a jeżeli się pomylisz – możesz je usunąć. Po dodaniu odpowiednich skanów – kliknij niebieski przycisk „Zatwierdź”. Twoje skany właśnie zostały do nas przesłane – po ich sprawdzeniu, konto zostanie aktywowane!

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.