Jak dodać nowy punkt sprzedaży w Simapce?

Aby dodać nowy punkt sprzedaży na koncie Twojej firmy w Simapce, zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki „Punkty sprzedaży” – znajdziesz ją w menu bocznym:

Zobaczysz wszystkie swoje punkty sprzedaży, wraz z ich danymi adresowymi, kategorią, możliwością określenia, czy właściciel jest również pracownikiem w punkcie. W kolumnie „OPERACJE” masz możliwość edycji danych punktu – aby tego dokonać – kliknij w : lub jego usunięcia – aby to zrobić – kliknij :.

Pod zestawieniem Twoich punktów, widoczny jest niebieski przycisk „Dodaj punkt sprzedaży”, kliknij w niego, aby dodać nowy punkt. Otworzy się formularz, w którym będziesz musiał podać kilka niezbędnych danych:

Wskaż kategorię punktu z listy rozwijalnej, podaj nazwę swojego punktu oraz jego adres (ulica, numer budynku, lokalu, miasto, kod pocztowy), podaj liczbę pracowników i określ czy jesteś również pracownikiem w danym punkcie. Całość potwierdź kliknięciem w niebieski przycisk „Zatwierdź”. Twój punkt został dodany i oczekuje na potwierdzenie przez naszego pracownika.

Do momentu potwierdzenia, Twój nowy punkt będzie wyglądał tak:

Jeżeli dane nowego punktu sprzedaży są takie jak adres siedziby, nie ma potrzeby abyś uzupełniał je raz jeszcze. Skorzystaj z przycisku „Skopiuj dane do punktu sprzedaży”, a dane podstawią się automatycznie:

Dodawanie punktu sprzedaży w oknie pop-up

Aby zaoszczędzić Twój czas, po założeniu konta w Simapce, poprosimy Cię o dodanie punktu sprzedaży w oknie pop-up. Będziesz miał możliwość szybko dodać punkt sprzedaży, tak by od razu móc przystąpić do generowania umowy:

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.