Znajdując się w widoku sprzedawcy:

Wybierz z menu bocznego zakładkę „Przesyłki Smart Points” ->”Obsługa przesyłek”.

Możesz skorzystać również z paska skrótów – kliknij w:

Wybierz drugi kafel „Obsługa klienta”:

A następnie wybierz kafel „Wydaj przesyłkę klientowi”:

Zobaczysz pole do wpisania lub zeskanowania numeru paczki, którą klient chce nadać w Twoim punkcie:

Po wpisaniu/zeskanowaniu numeru przesyłki, kliknij „Zatwierdź przyjęcie przesyłki”.

O poprawności procesu zostaniesz poinformowany zielonym paskiem z komunikatem:

Proces zakończony – przyjęta od klienta przesyłka oczekuje na odbiór przez kuriera.

Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces przyjęcia przesyłki od klienta:

https://drive.google.com/file/d/1YGk7YZ7xIXQrTCdZiZ1fxvakIpgN7AIJ/view?usp=sharing

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.