Znajdując się w widoku sprzedawcy:

Wybierz z menu bocznego zakładkę „Przesyłki Smart Points” ->”Obsługa przesyłek”.

Możesz skorzystać również z paska skrótów – kliknij w:

Wybierz pierwszy kafel „Obsługa kuriera”:

A następnie wybierz kafel „Przyjmij przesyłki od kuriera”:

Zobaczysz tabelę z polem do wyszukiwania/skanowania paczek, listą wyboru przewoźników oraz dwoma przyciskami:

Wybierz operatora przesyłek, którego paczkę chcesz przyjąć od kuriera:

Zobaczysz listę paczek wybranego operatora, oczekujących na przyjęcie do Twojego punktu sprzedaży:

Zeskanuj lub wpisz numer przesyłki i wciśnij przycisk Enter, by wybrać paczkę, którą chcesz przyjąć od kuriera:

W kolumnie tabeli opatrzonej etykietą „Operacje” pojawi się niebieski przycisk „PRZYJMIJ PRZESYŁKĘ”:

Kliknij w przycisk, status „Czy zeskanowana?” zmieni się na tak:

w tym kroku, masz możliwość rezygnacji z przyjęcia paczki poprzez kliknięcie „Anluj skanowanie” w kolumnie „Operacje”.
Aby zakończyć przyjęcie przesyłki, kliknij w niebieski przycisk powyżej tabeli:

Poprawne przyjęcie zakończy się zielonymi paskami z komunikatami informującymi o pomyślnym przyjęciu paczek do wydania klientom:

Proces zakończony – przyjęta przesyłka może zostać wydana klientowi.
Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces przyjęcia przesyłki od kuriera:
https://drive.google.com/file/d/1iaSGylMIxZ-DC85_MjuYrctxXXgz8BIp/view?usp=sharing
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.