Znajdując się w widoku sprzedawcy:

Wybierz z menu bocznego zakładkę „Przesyłki Smart Points” ->”Obsługa przesyłek”.

Możesz skorzystać również z paska skrótów – kliknij w:

Wybierz drugi kafel „Obsługa klienta”:

A następnie wybierz kafel „Wydaj przesyłkę klientowi”:

Zobaczysz tabelę z polem do wyszukiwania/skanowania paczek oraz listą wyboru przewoźników. Poniżej znajduje się tabela ze wszystkimi oczekującymi aktualnie na wydanie klientom przesyłkami w Twoim punkcie sprzedaży:

Możesz wybrać operatora przesyłek, którego paczkę chcesz wydać klientowi, by łatwiej było odszukać ją w tabeli:

Zeskanuj lub wpisz numer przesyłki i wciśnij przycisk Enter, by wybrać paczkę, którą chcesz wydać klientowi:

W kolumnie tabeli opatrzonej etykietą „Operacje” pojawi się niebieski przycisk „WYDAJ PRZESYŁKĘ”:

Kliknij w przycisk, zostaniesz poproszony o podanie kodu PIN klienta, niezbędnego w celu weryfikacji. Poproś klienta o podanie kodu PIN i wpisz w odpowiednie pole. Następnie kliknij „Zatwierdź”:

Zostaniesz poinformowany zielonym komunikatem o poprawności wprowadzonego kodu PIN. Poniżej widoczne będą trzy przyciski: Wydaj przesyłkę, Odmowa przyjęcia przesyłki oraz Anuluj.

Aby zakończyć wydanie przesyłki kliknij w przycisk „Wydaj przesyłkę”.

Aby anulować proces wydania przesyłki, wybierz przycisk „Anuluj”.

Jeśli klient odmawia przyjęcia przesyłki, wybierz przycisk „Odmowa przyjęcia przesyłki”:

Następnie wybierz z listy powód odmowy oraz opcjonalnie wprowadź komentarz dotyczący odmowy i klinknij „Zatwierdź”:

Jeśli wybrałeś przycisk „Wydaj przesyłkę”, o poprawności wydania, zostaniesz standardowo poinformowany zielonym paskiem z komunikatem.

Proces zakończony – przyjęta przesyłka może zostać wydana klientowi.

Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces wydania przesyłki klientowi:

https://drive.google.com/file/d/1C9jKci–8pyD5ee71uBZHDvFEZXaJGHm/view?usp=sharing

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.