Znajdując się w widoku sprzedawcy:

Wybierz z menu bocznego zakładkę „Przesyłki Smart Points” ->”Obsługa przesyłek”.

Możesz skorzystać również z paska skrótów – kliknij w:

Wybierz pierwszy kafel „Obsługa kuriera”:

A następnie wybierz kafel „Przyjmij przesyłki od kuriera”:

Zobaczysz tabelę z polem do wyszukiwania/skanowania paczek, listą wyboru przewoźników oraz dwoma przyciskami:

Wybierz operatora przesyłek, którego paczkę chcesz wydać kurierowi:

Zobaczysz listę paczek wybranego operatora, oczekujących na wydanie w Twoim punkcie sprzedaży:

Zeskanuj lub wpisz numer przesyłki i wciśnij przycisk Enter, by wybrać paczkę, którą chcesz przyjąć od kuriera:

W kolumnie tabeli opatrzonej etykietą „Operacje” pojawi się niebieski przycisk „WYDAJ PRZESYŁKĘ”:

Kliknij w przycisk, status „Czy zeskanowana?” zmieni się na tak:

w tym kroku, masz możliwość rezygnacji z wydania paczki poprzez kliknięcie „Anuluj wydanie” w kolumnie „Operacje”.

Aby zakończyć wydanie przesyłki, kliknij w niebieski przycisk powyżej tabeli:

UWAGA: w zależności od przewoźnika, w kolejnym kroku możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN/zlecenia odbioru kuriera. W takim przypadku oproś kuriera o podanie PINu lub numeru zlecenia odbioru i wpisz go w wyskakujące okienko w aplikacji.

Poprawne wydanie zakończy się zielonymi paskami z komunikatami informującymi o pomyślnym wydaniu paczek kurierowi:

Proces zakończony – przyjęta przesyłka może zostać wydana kurierowi.

Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces wydania przesyłki kurierowi:

https://drive.google.com/file/d/1HZPrEsdutTEbk_f0l9hfyA98OWNGv6Wa/view?usp=sharing

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.