Jak zacząć przyjmować płatności kartą?
Aby móc przyjmować płatności kartą w Simapce– musisz wygenerować, a następnie przesłać do nas skany podpisanej umowy na płatności kartą. Umowa zawierana jest z naszym partnerem rozliczeniowym – firmą SIX Payment Services.
Aby wygenerować umowę, z menu bocznego wybierz zakładkę „Umowy”, a następnie „Umowa na płatności kartą”:
Otworzy się zakładka z przyciskiem „Generuj umowę” :
Następnie klikając w przycisk „Generuj umowę” otworzy się formularz, w którym należy uzupełnić niezbędne dane.
Szczegółowa instrukcja generowania umowy dostępna jest pod tym linkiem.
Po uzupełnieniu, kliknij zatwierdź, aby uruchomić generowanie deklaracji. O poprawnym przebiegu generacji, poinformuje Cię zielony pasek z komunikatem:
Dodatkowo z zakładce „Umowa na płatności kartą” na pierwszym z kafli zobaczysz informację czy umowa została wygenerowana oraz otrzymasz możliwość jej pobrania poprzez kliknięcie przycisku „POBIERZ”:
Kolejnym krokiem, jaki powinieneś wykonać jest wydrukowanie, podpisanie oraz przesłanie skanów umowy. Możesz to zrobić mailowo lub poprzez aplikację Simapka. Aby to zrobić w zakładce „Umowa na płatności kartą” kliknij w „DODAJ SKAN” na drugim kaflu. Wskaż odpowiednie pliki z dysku i prześlij do nas w celu przeprocesowania jej przez naszego partnera – firmę SIX Payment Services.
Po przeprocesowaniu umowy skontaktuje się z Tobą instalator w celu umówienia terminu instalacji terminala płatniczego w Twoim punkcie sprzedaży.
Po instalacji terminala możesz rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych w swojej firmie.
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.