Jak zacząć przenosić numery?

Znajdując się w widoku administracyjnym, należy wybrać zakładkę „Umowy” -> „Umowa na przenoszenie numerów”. Widzimy tam checkbox (biały kwadracik) do zaznaczenia potwierdzający zapoznanie się i akceptację regulaminu.
Poniżej, widoczne są trzy kafle:

1. Umożliwia podgląd treści regulaminu usługi.
2. Wskazuje czy moduł przenoszenia numerów jest aktywny w danej firmie.
3. Umożliwia zapoznanie się i akceptację procedury operatora sieci Play.
Po zapoznaniu się z regulaminem usługi i zaznaczeniu checkbox’a, należy kliknąć przycisk „Akceptuję regulamin”. O pomyślnej aktywacji modułu poinformuje zielony pasek z komunikatem oraz informacja na środkowym kafelku:

Następnie należy zapoznać się i zaakceptować procedurę operatora Play. Aby to zrobić, klikamy w trzeci kafel. Otworzy się okno popup z odnośnikiem do procedury oraz checkboxem, który należy zaznaczyć, a następnie kliknąć niebieski przycisk „Zatwierdź”:

O pomyślnym aktywowaniu operatora Play, poinformuje nas zielony pasek z komunikatem oraz informacja na trzecim kafelku:

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.