Jak rozpocząć rejestrowanie kart SIM w Simapce
Po założeniu konta w Simapce i wygenerowaniu umowy ramowej, na Twoim koncie aktywna jest domyślnie rejestracja kart SIM operatorów: A2Mobile, Lyca Mobile oraz Virgin Mobile.
Aby móc rejestrować karty SIM pozostałych operatorów – musisz podpisać, a następnie przesłać do nas skany podpisanych załączników do umowy na rejestrację kart SIM poszczególnych operatorów. Wygenerowane podczas zakładania konta w Simapce załączniki znajdziesz w zakładce „Materiały do pobrania” oraz w zakładce „Umowy” -> „Umowa na rejestrację”
Z menu bocznego wybierz zakładkę „Umowy”, a następnie „Umowa na rejestrację”:
Otworzy się zakładka z przyciskiem „Generuj umowę” :
Wciśnij przycisk „Generuj umowę” jeśli chcesz rozpocząć generację umowy na rejestrację kart SIM wraz z załącznikami na nowo. Po pomyślnym zakończeniu generowania umowy otrzymasz zielony komunikat:
Jeżeli otrzymasz czerwony komunikat – zerknij tutaj, aby zobaczyć jak rozwiązać ten problem.
Poniżej widoczne są trzy kafle:
1. Pierwszy z nich zawiera wzór umowy – kliknij w część kafla z napisem „Podgląd”, aby zapoznać się z jej treścią:
2. Drugi kafel informuje o tym, czy umowa została wygenerowana:
Jeżeli nie wygenerowano umowy:
Jeżeli wygenerowano umowę:
Kliknięcie w: spowoduje rozwinięcie kafla:
Klikając w kwadrat przy nazwie dokumentu zaznaczysz dokumenty, które chciałbyś pobrać. Domyślnie zaznaczone () są wszystkie dokumenty. Kliknięcie pobierz spowoduje zapisanie dokumentów na dysku Twojego urządzenia.
3. Trzeci kafel umożliwia wgranie i przesłanie do nas skanów podpisanych załączników na rejestrację kart SIM poszczególnych operatorów.
Jeżeli skany jeszcze nie zostały dodane:
Aby wgrać skan, należy kliknąć „DODAJ SKAN” na dole kafla, a następnie wskazać odpowiednie pliki na dysku Twojego urządzenia.
Po wgraniu skanów, kafel zmienia postać na:
Dodatkowo, o wgraniu skanów poinformuje Cię zielony pasek z komunikatem:
Pod miejscem, gdzie znajduje się przycisk do generowania umowy, będziesz mógł zobaczyć wgrane przez siebie skany.
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.