Jak rozpocząć rejestrowanie kart SIM w Simapce

Po założeniu konta w Simapce i wygenerowaniu umowy ramowej, na Twoim koncie aktywna jest domyślnie rejestracja kart SIM operatorów: A2Mobile, Lyca Mobile oraz Virgin Mobile. 

 

Aby móc rejestrować karty SIM pozostałych operatorów – musisz podpisać, a następnie przesłać do nas skany podpisanych załączników do umowy na rejestrację kart SIM poszczególnych operatorów. Wygenerowane podczas zakładania konta w Simapce załączniki znajdziesz w zakładce „Materiały do pobrania” oraz w zakładce „Umowy” -> „Umowa na rejestrację”

Z menu bocznego wybierz zakładkę „Umowy”, a następnie „Umowa na rejestrację”:

Otworzy się zakładka z przyciskiem „Generuj umowę” :

Wciśnij przycisk „Generuj umowę” jeśli chcesz rozpocząć generację umowy na rejestrację kart SIM  wraz z załącznikami na nowo. Po pomyślnym zakończeniu generowania umowy otrzymasz zielony komunikat:

Jeżeli otrzymasz czerwony komunikat – zerknij tutaj, aby zobaczyć jak rozwiązać ten problem.

Poniżej widoczne są trzy kafle:

1. Pierwszy z nich zawiera wzór umowy – kliknij w część kafla z napisem „Podgląd”, aby zapoznać się z jej treścią:

2. Drugi kafel informuje o tym, czy umowa została wygenerowana:

Jeżeli nie wygenerowano umowy:

Jeżeli wygenerowano umowę:

Kliknięcie w:   spowoduje rozwinięcie kafla:

Klikając w kwadrat przy nazwie dokumentu zaznaczysz dokumenty, które chciałbyś pobrać. Domyślnie zaznaczone () są wszystkie dokumenty. Kliknięcie pobierz spowoduje zapisanie dokumentów na dysku Twojego urządzenia.

3. Trzeci kafel umożliwia wgranie i przesłanie do nas skanów podpisanych załączników na rejestrację kart SIM poszczególnych operatorów.

Jeżeli skany jeszcze nie zostały dodane:

Aby wgrać skan, należy kliknąć „DODAJ SKAN” na dole kafla, a następnie wskazać odpowiednie pliki na dysku Twojego urządzenia.

Po wgraniu skanów, kafel zmienia postać na:

Dodatkowo, o wgraniu skanów poinformuje Cię zielony pasek z komunikatem:

Pod miejscem, gdzie znajduje się przycisk do generowania umowy, będziesz mógł zobaczyć wgrane przez siebie skany.

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.