Zakładanie konta w Simapce – jak zacząć?
Jeżeli chcesz założyć konto w Simapce, wystarczy że klikniesz w przycisk „Załóż konto” znajdujący się w prawej górnej części naszej strony:
Zostaniesz przeniesiony na stronę z formularzem rejestracyjnym, gdzie należy uzupełnić kilka niezbędnych informacji:
W pierwszej kolejności, uzupełniamy NIP firmy, a następnie po kliknięciu w przycisk „Pobierz dane z GUS” uzupełnione automatycznie zostaną dane adresowe. Należy zweryfikować ich poprawność i uzupełnić resztę danych.
Na początek podajemy imię, nazwisko i nazwę firmy, a także określamy czy jesteśmy „VATowcami” ( „Czynny płatnik podatku VAT 23%?”) oraz uzupełniamy numer konta bankowego niezbędnego do rozliczeń.
W kolejnej części formularza uzupełniamy adres firmy – nazwę ulicy, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy oraz miejscowość – całość lub część tych danych pobierzemy z GUS automatycznie – wystarczy, że sprawdzisz poprawność i uzupełnisz brakujące z danych.
Ostatnie z danych, jakie jesteśmy zobowiązani podać to numer telefonu oraz adres e-mail. Dane te są szczególnie istotne – na podany numer telefonu po akceptacji administratora wysłany zostanie Twój login i hasło oraz jednorazowe hasło do akceptacji Umowy.
Kolejnym krokiem, jest zapoznanie się z regulaminem oraz jego akceptacja.
Następnie, wskaż, które usługi w Simapce Cię interesują:
Aby kontynuować proces zakładania konta oraz generowania umowy, należy przejść do kolejnego kroku poprzez wciśnięcie przycisku „Przejdź dalej”
W kolejnym kroku niezbędne jest dodanie Punktów Sprzedaży firmy dokonującej rejestracji konta w Simapce. Znajdą się one na wygenerowanej automatycznie Umowie.
Aby dodać Punkt Sprzedaży należy kliknąć przycisk „Dodaj punkt sprzedaży”:
Otworzy się formularz z danymi na temat Punktu sprzedaży do uzupełnienia – wskaż kategorię punktu z listy rozwijalnej, podaj nazwę swojego punktu oraz jego adres (ulica, numer budynku, lokalu, miasto, kod pocztowy), podaj liczbę pracowników i określ czy jesteś również pracownikiem w danym punkcie. Całość potwierdź kliknięciem w niebieski przycisk „Dodaj punkt sprzedaży”.
Twój Punkt Sprzedaży został dodany i pojawił się na liście – możesz go usunąć lub edytować dane klikając w jedną z ikon -> .
Po kliknięciu przycisku „Przejdź dalej” wyświetlona zostanie treść Umowy wraz z załącznikami – należy uważnie zapoznać się z jej treścią a następnie potwierdzić jej akceptację zaznaczając wymagane zgody – jeśli któraś z podanych przez Ciebie danych wymaga korekty, możesz wrócić do edycji danych klikając przycisk „Cofnij”. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Przejdź dalej”.
To już prawie wszystko! W ostatnim kroku poprosimy Cię o potwierdzenie akceptacji Umowy poprzez jednorazowe hasło SMS wysłane na Twój numer telefonu. Wprowadź je aby zakończyć proces zakładania konta w Simapce:
Od teraz jesteś użytkownikiem Simapki – na Twój numer telefonu otrzymasz login i hasło:
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.