Jak uruchomić operatora Premium Mobile i zamówić kaseton?

W zakładce „Umowa na polecenia” w dolnej części zakładki widoczna jest sekcja „Regulamin poleceń Premium Mobile”.

Znajdziesz tam informację o konieczności akceptacji regulaminu, poniżej której znajduje się niebieski przycisk. Kliknij w przycisk, aby zapoznać się z treścią regulaminu, a następnie zaznacz checkbox (kwadracik) „Potwierdzam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin usługi poleceń abonamentów telekomunikacyjnych Premium Mobile”

Poniżej, umieszczona jest informacja wraz z grafiką na temat możliwości zamówienia kasetonu do swojego Punktu Sprzedaży. Aby zamówić kaseton, należy zaznaczyć opcjonalny checkbox (kwadracik) „Chcę otrzymać Kaseton Premium Mobile do swojego Punktu Sprzedaży”.

Ostatnim krokiem jest kliknięcie przycisku „Akceptuję regulamin”

Jak wygląda kaseton?

Ile mogę na tym zarobić?

W przypadku wyrażenia zgody na ekspozycję kasetonu reklamowego w Punkcie Sprzedaży otrzymasz 10 zł netto więcej za każde skuteczne polecenie (zakończone zawarciem przez klienta umowy, pod warunkiem, że nie zrezygnuje z tej umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania) do wynagrodzenia podstawowego.

Dodatkowe wynagrodzenie naliczane będzie od pierwszego dnia miesiąca, w którym został zainstalowany kaseton.

Przykład:

Kaseton został dostarczony do Punktu Sprzedaży 14 czerwca. Dodatkową prowizję otrzymasz już od 1 czerwca za każde skuteczne polecenie.

Jak wygląda proces dostarczenia i montażu kasetonu?

Kaseton zostanie dostarczony do Punktu Sprzedaży firmą kurierską. W ciągu kilku dni od  daty jej dostarczenia nasz pracownik odwiedzi Twój punkt i zajmie się montażem kasetonu.

Czas oczekiwania na kaseton wynosi ok. 30 dni roboczych od momentu rejestracji w aplikacji.

Co w przypadku awarii kasetonu?

Napisz do nas na adres: kaseton@sprzedaz.premiummobile.pl a my zajmiemy się resztą. Proces ten jest całkowicie dla Ciebie bezpłatny.

Co w przypadku rezygnacji z otrzymanego kasetonu?

Napisz do nas na adres: kaseton@sprzedaz.premiummobile.pl a my zajmiemy się resztą. Proces ten jest całkowicie dla Ciebie bezpłatny.

Czy przysługuje mi dodatkowe wynagrodzenie jeśli rezygnuję z ekspozycji kasetonu?

Dodatkowe wynagrodzenie nie będzie naliczane od pierwszego dnia miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z kasetonu.

Przykład:

Rezygnacja z kasetonu nastąpiła 24 września. Dodatkowa prowizja nie będzie naliczana od początku tego miesiąca tj. od 1 września.

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.