Czy można używać Simapki na kilku urządzeniach jednocześnie?

Jednoczesne logowanie na kilku urządzeniach mobilnych nie jest dozwolone. W momencie pierwszego logowania na Twoje konto w Simapce, przy pomocy aplikacji mobilnej (Android lub iOS), do konta zostaje przypisany numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego. Od tej pory możesz logować się do aplikacji tylko z tego urządzenia (smartfon, tablet).

Co w przypadku kiedy chcę zmienić urządzenie?

Jeżeli chciałbyś zmienić urządzenie, na którym korzystasz z Simapki należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wówczas nasz pracownik od razu zresetuje unikalny numer Twojego urządzenia, a Ty po kilku chwilach będziesz mógł zalogować się do konta na swoim nowym urządzeniu.

Używam Simapki na komputerze – czy nie mogę jednocześnie korzystać z aplikacji mobilnej?

W przypadku Simapki na komputerze, nie przypisujemy identyfikatora urządzenia do konta. Możesz zatem korzystać wymiennie z aplikacji Simapka na komputerze oraz swoim urządzeniu mobilnym