Ile można na tym zarobić?

Każda zrealizowana umowa wiąże się z wynagrodzeniem dla Twojego punktu sprzedaży.

Czym jest zrealizowana umowa?

Zrealizowana umowa to zamówienie, które klient odebrał od kuriera. Dodatkowo – umowę zawarto zgodnie z ustalonymi warunkami, a klient jest aktywny, tzn. wywiązuje się z umowy i nie posiada zaległości.

Co jeśli klient zrezygnuje?

Oczywiście klient ma możliwość wycofania się z umowy np. poprzez brak odebrania umowy od kuriera lub odstąpienie w ciągu regulaminowego terminu. W takich przypadkach nie wypłacane jest wynagrodzenie.

Jaką prowizję otrzymam?

Za polecenie abonamentu Premium Mobile otrzymasz odpowiednio:

  • 25 zł netto jeśli klient wybierze ofertę FreedomPL
  • 80 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Freedom1, 2 lub 3
  • 100 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Freedom4 lub 5.

Za polecenie abonamentu Orange otrzymasz 120 zł netto.

Za polecenie abonamentu Virgin Mobile otrzymasz odpowiednio:

  • 40 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Abonament dla Każdego
  • 50 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 60
  • 70 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 120
  • 80 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Plan 2_24M
  • 110 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 220 lub Plan 3_24M.

Rozliczenia prowizji znajdziesz w zakładce Rozliczenia Poleceń. Znajduje się tam również informacja o statusie poszczególnych poleceń.

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.