Ile można na tym zarobić?
Każda zrealizowana umowa wiąże się z wynagrodzeniem dla Twojego punktu sprzedaży.
Czym jest zrealizowana umowa?
Zrealizowana umowa to zamówienie, które klient odebrał od kuriera. Dodatkowo – umowę zawarto zgodnie z ustalonymi warunkami, a klient jest aktywny, tzn. wywiązuje się z umowy i nie posiada zaległości.
Co jeśli klient zrezygnuje?
Oczywiście klient ma możliwość wycofania się z umowy np. poprzez brak odebrania umowy od kuriera lub odstąpienie w ciągu regulaminowego terminu. W takich przypadkach nie wypłacane jest wynagrodzenie.
Jaką prowizję otrzymam?
Za polecenie abonamentu Premium Mobile otrzymasz odpowiednio:
- 25 zł netto jeśli klient wybierze ofertę FreedomPL
- 80 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Freedom1, 2 lub 3
- 100 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Freedom4 lub 5.
Za polecenie abonamentu Orange otrzymasz 120 zł netto.
Za polecenie abonamentu Virgin Mobile otrzymasz odpowiednio:
- 50 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 60
- 70 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 120
- 80 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Plan 2_24M
- 110 zł netto jeśli klient wybierze ofertę Virgin NET 220 lub Plan 3_24M.
Rozliczenia prowizji znajdziesz w zakładce Rozliczenia Poleceń. Znajduje się tam również informacja o statusie poszczególnych poleceń.
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.