Jak wygląda proces sprzedaży doładowania w Simapce?

Jeżeli wygenerowałeś już umowę na doładowania w Simapce ( Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś – zajrzyj tutaj) i aktywowaliśmy Ci moduł doładowań, możesz rozpocząć sprzedaż.

Aby to zrobić, zaloguj się do Simapki, a następnie w widoku sprzedawcy znajdź menu „Doładowania”, a w nim opcję „Sprzedaj doładowanie”:

Możesz również skorzystać z paska skrótów, który znajduje się na środku ekranu, wybierz opcję „Sprzedaj doładowanie”:

Zobaczysz dostępnych operatorów, których doładowanie możesz sprzedać w swoim punkcie sprzedaży:

 

Wybierz operatora z listy poprzez kliknięcie w odpowiedni kafelek. Zobaczysz dostępne kwoty doładowania, kliknij w kafelek z wybraną kwotą:

Następnie zaproponuj klientowi jeden z trzech sposobów na dostarczenie mu kuponu:

Nie lubimy ograniczeń, dlatego do dyspozycji masz trzy metody dystrybucji kodu doładowującego:

Sposób 1 – wydruk kuponu:

Możesz wydrukować kupon, tak jak ma to miejsce na tradycyjnych terminalach do sprzedaży doładowań. Podłącz drukarkę do swojego urządzenia, W oknie wyboru metody doładowania kliknij w kafel „Wydrukuj kupon”, a następnie kliknij przycisk „Drukuj kupon”.

 

Sposób 2 – wysyłka kuponu SMSem:

Możesz wysłać kupon do klienta w formie wiadomości SMS prosto z Simapki. Kliknij w kafel „Wyślij SMS” w oknie wyboru metody doładowania. Uzupełnij numer telefonu klienta (dwukrotnie, aby upewnić się, że kupon nie powędruje w niepowołane ręce), zaznacz zgody (checkboxy – kwadraciki) poniżej pola na numer telefonu, a następnie całość zakończ kliknięciem niebieskiego przycisku „Zatwierdź” :

Po udanej transakcji i wysyłce SMS, system powiadomi Cię zielonym komunikatem:

 

To wszystko – Twój klient właśnie otrzymał kupon:

 

Sposób 3 – wysyłka kuponu e-mailem:

Możesz wysłać kupon do klienta w formie wiadomości e-mail prosto z Simapki. Kliknij w kafel „Wyślij e-mail” w oknie wyboru metody doładowania. Uzupełnij adres e-mail klienta (dwukrotnie, aby upewnić się, że kupon nie powędruje w niepowołane ręce), zaznacz zgody (checkboxy – kwadraciki) poniżej pola na adres e-mail, a następnie całość zakończ kliknięciem niebieskiego przycisku „Zatwierdź” :

To wszystko – Twój klient właśnie otrzymał kupon:

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.