Jak wygląda proces Poleceń?
Jeśli Twój klient wyraził chęć na skorzystanie z oferty abonamentu należy wybrac w Simapce „Wprowadź polecenie”:
Do wyboru są dwie możliwości: oferta Operatora Play lub Red Bull Mobile. Dodatkowo pokazuje się krótka „ściągawka” z informacją dla jakiego typu klienta rekomendowana jest dana oferta np. oferta Play dedykowana jest dla osób, które szukają dodatkowych usług takich jak: darmowa muzyka czy telewizja.
Po wyborze Operatora widać kolejną „ściągawkę”, która pokazuje warianty oferty do wyboru dla klienta.
WAŻNE! Sprzedawca w punkcie sprzedaży nie musi znać oferty Operatora. Podpowiadamy jednak jakie są dostępne warianty, jeśli nasz klient zechciałby się dowiedzieć już na wstępie czegoś więcej.
Po kliknięciu przycisku „Wybierz” pozostaje ostatni krok – wpisanie danych klienta: imię, nazwisko oraz numer kontaktowy. Dodatkowo pod formularzem z danymi do zaznaczenia pozostają zgody na kontakt przez konsultanta. Jest to ważne, aby to właśnie klient wyraził te zgody i był świadomy, że kontakt nastąpi.
Po zatwierdzeniu danych Polecenie trafia do konsultanta, który kontaktuje się z klientem w celu finalizacji. Po naszej stronie pozostaje zbadanie potrzeb klienta, dobranie odpowiedniego wariantu oferty oraz zebranie wszystkich danych niezbędnych do przygotowania umowy. Zamówienie kończy się wyborem terminu na podpisanie umowy, którą dostarczy kurier.
Każde zrealizowane zamówienie to wynagrodzenie dla punktu sprzedaży.
Jeśli chcesz zobaczyć filmiki instruktażowe sprzedaży poleceń – kliknij tutaj oraz tutaj (wersja mobilna).
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.