Paczki przewoźnika UPS/Allegro, których np. klient odmówił przyjęcia i oczekują na odebranie zwrotne przez kuriera, wymagają przeetykietowania – tzn. wygenerowania nowej etykiety dla paczki.
Aby sprawdzić czy jakieś przesyłki w Państwa punkcie sprzedaży wymagają przeetykietowania należy przejść do zakładki „Przeetykietowanie”. Pojawi się lista przesyłek oczekujących na przeetykietowanie.
Aby dokonać przeetykietowania, należy wpisać lub zeskanować przesyłkę, a następnie kliknąć przycisk enter. W kolumnie opatrzonej etykietą „Operacje” pojawi się niebieski przycisk „Generuj etykietę”.

Kliknij w przycisk, aby wygenerować etykietę. Wydrukuj ją i naklej na paczkę w miejsce obecnej etykiety.
Proces przeetykietowania został zakończony, a przesyłka z nowym numerem trafiła na listę do wydania kurierowi.

Procesu przeetykietowania można dokonać także bezpośrednio z poziomu tabeli przesyłek do wydania kurierowi.
Znajdując się w zakładce „Obsługa kuriera” -> „Wydaj przesyłkę kurierowi”, po wybraniu operatora UPS, w tabeli przy przesyłce wymagającej przeetykietowania zobaczysz pomarańczowy status „Wymaga przeetykietowania”.

Wpisz numer lub zeskanuj przesyłkę. W kolumnie operacje zobaczysz niebieski przycisk „Przeetykietuj”. Kliknij w niego, aby przejść do procesu przeetykietowania:

Następnie kliknij w przycisk „Generuj etykietę”:

Wydrukuj wygenerowaną etykietę i naklej na paczkę w miejsce obecnej etykiety.
Proces przeetykietowania został zakończony, a przesyłka z nowym numerem trafiła na listę do wydania kurierowi.
Uwaga: wygenerowane etykiety, możesz w późniejszym czasie znaleźć w zakładce „Obsługa przesyłek” -> „Etykiety”.
Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces przeetykietowania
https://drive.google.com/file/d/1b6YQ_51JRgysdD3s0Wli0beX3yOA485f/view?usp=sharing
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.