Jak wygląda proces przeniesienia numeru?
Znajdując się w widoku sprzedawcy, należy wybrać z paska skrótów lub z menu bocznego „Przenoszenie numerów” opcję „Przenieś numer”. A następnie kliknąć w kafel operatora „Play”.

Uwaga: Proces w wersji WEB wymaga posiadania czytnika kodów kreskowych!
W pierwszej kolejności należy uzupełnić pole na numer telefonu, który ma zostać przeniesiony oraz wybrać odpowiedni typ oferty u obecnego operatora.

Następnie należy zeskanować przy użyciu czytnika kodów kreskowych (lub skorzystać z aplikacji mobilnej), numer seryjny z karty blind Play, którą wydamy klientowi.

Poniżej wybieramy typ dokumentu klienta oraz wprowadzamy jego numer.

Całość zatwierdzamy klikając niebieski przycisk „Prześlij dane”

Następnie, na ekranie pokaże się status klienta w systemach P4 – jeśli klient jest znany, należy zweryfikować czy wyświetlone imię oraz nazwisko jest zgodne z danymi na dokumencie. Jeśli klient jest nieznany (widnieje czerwony napis „Status: nieznany”), należy wprowadzić jego imię i nazwisko.

Następnie niezbędne jest podanie adresu e-mail klienta oraz jednorazowego hasła weryfikacyjnego, które klient otrzyma na przenoszony numer drogą SMSową.

Jeśli hasło nie doszło na przenoszony numer, należy kliknąć „Wyślij ponownie”, aby ponownie wywołać jego wysyłkę.

Po zaznaczeniu dwóch checkboxów – wymaganych do zakończenia procesu, klikamy „Zatwierdź” aby złożyć wniosek o przeniesienie numeru.
Istotne jest, aby poinformować klienta o ewentualnej przerwie w świadczeniu usług (nie dłuższej niż 48h).

O pomyślnym złożeniu wniosku, poinformuje zielony pasek z komunikatem:

Jak wygląda proces przeniesienia numeru w aplikacji mobilnej?









Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.