W procesie przyjęcia przesyłek od kuriera GLS, może wystąpić sytuacja, w której kurier będzie miał przesyłkę skierowaną do Twojego punktu sprzedaży, ale przesyłka ta nie będzie widoczna w tabeli przesyłek w zakładce „Obsługa kuriera” -> „Przyjmij przesyłkę od kuriera”.

W tej sytuacji należy dodać paczkę niezaawizowaną do listy.

Zeskanuj lub wpisz numer przesyłki niezaawizowanej:

W kolumnie tabeli opatrzonej etykietą „Operacje” pojawi się niebieski przycisk „DODAJ”:

Po kliknięciu w przycisk, przesyłka zostanie dodana do listy przesyłek oczekujących na przyjęcie od kuriera. Po tym kroku, możesz w standardowy sposób przyjąć uprzednio dodaną przesyłkę od kuriera.

Poniżej znajdziesz nagranie video, w którym prezentujemy i omawiamy proces wydania przesyłki klientowi:

https://drive.google.com/file/d/1RndURpXpJ358ZW_eDbXWY375zLqjoKI1/view?usp=sharing

Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Chętnie Ci pomożemy! Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.