Mój terminal nie może połączyć się z aplikacją – co zrobić?
Jeżeli masz problem z połączeniem terminala z aplikacją, należy sprawdzić czy wyłączony został w terminalu tzw. tryb urządzenia samodzielnego (STANDALONE).
Aby to zrobić, należy wejść do menu terminala, klikając: . W menu należy odszukać opcję „Parametry”, a następnie wybrać ją poprzez kliknięcie:
:
Po wejściu w menu „Parametry”, odszukaj opcję „Serwisant” i wybierz ją klikając :
Zostaniesz poproszony o podanie hasła serwisowego – wpisz „238324” jako hasło, a następnie zatwierdź poprzez kliknięcie: :
W menu „Serwisant” odnajdź opcję „Ustawienia kasy” i wybierz ją naciskając: na terminalu.
Następnie w „Ustawieniach kasy” wybierz pozycję „Tryb standalone„
Upewnij się, że tryb ten jest WYŁĄCZONY – przy pozycji „Wył.” powinna być „*”, jeśli jest włączony – zmień ustawienie:
Po tej zmianie, Twój terminal powinien z sukcesem połączyć się z aplikacją.
Masz problemy techniczne? Coś jest niejasne? Napisz do nas na bok@simapka.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 22 462 66 66.